WYBIERZ TOWARZYSTWO UBEZPIECZENIOWE DO KTÓREGO CHCESZ ZGŁOSIĆ ROSZCZENIE |
Twój stan zdrowia w ostatnim czasie uległ pogorszeniu ?!
Potrzebujesz szybko skonsultować się ze specjalistą z zakresu ortopedii, kardiologii, onkologii, neurologii, ginekologii.... Zapoznaj się z naszymi pakietami zdrowotnymi, gwarantującymi szybki dostęp do prywatnych placówek medycznych w całej Polsce. Oprócz konsultacji lekarskich możesz liczyć na szereg badań diagnostycznych i laboratoryjnych, wizyty domowe, rehabilitację i pomoc stomatologiczną.
To co nas wyróżnia na tle konkurencji to brak zobowiązań umownych z Twojej strony.
Z pakietu zdrowotnego korzystasz dopóki opłacasz składki.
PZU Życie |
Roszczenie możesz zgłosić wypełniając formularz on-line na stronie towarzystwa ubezpieczeniowego - to najszybszy proces. Wszystkie rodzaje zdarzeń możesz zgłosić przez internet, bez konieczności wysyłania dokumentów pocztą tradycyjną. |
Roszczenie możesz również zgłosić pobierając formularz i wysyłając dokumenty pocztą tradycyjną - najmniej efektywny proces ze względu na długi czas oczekiwania na dokumentację Formularz należy wydrukować, uzupełnić, podpisać i dołączyć wymagane dodatkowe dokumenty związane ze zdarzeniem np. kartę leczenia szpitalnego, akt urodzenia dziecka. Następnie komplet dokumentów należy wysłać na adres: PZU Życie SA, IOD, al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa Skany dokumentów można również wysłać na adres email: kontakt@pzu.pl |
Jeżeli Twoja polisa zawiera opcję Medycznej Pomocy Doraźnej W przypadku zajścia zdarzenia objętego ubezpieczeniem w ramach Umowy Dodatkowej dotyczącej pomocy medycznej w kraju, zarówno Ubezpieczony, Współubezpieczony lub inna osoba przez niego wyznaczona powinna telefonicznie skontaktować się z Centrum Operacyjnym PZU: |
KONTAKT W SPRAWIE ROSZCZENIA Dane kontaktowe do likwidatora znajdziesz w dokumentach, które wysłało Ci PZU po zgłoszeniu roszczenia. Możesz też skorzystać z portalu moje.pzu, aby sprawdzić status szkody. Pamiętaj: Kontaktując się z PZU, zawsze podawaj numer roszczenia w temacie wiadomości. Możesz skontaktować się również telefonicznie: Zadzwoń do PZU: 22 566 55 55lub 801 102 102 lub zapytaj o status swojej szkody za pomocą poniższego formularza. |
tel. (+48) 22 566 55 55
lub 801 102 102
WARTA Życie |
Roszczenie możesz zgłosić wypełniając formularz on-line na stronie towarzystwa ubezpieczeniowego - to najszybszy proces. Wszystkie rodzaje zdarzeń możesz zgłosić przez internet, bez konieczności wysyłania dokumentów pocztą tradycyjną. |
Roszczenie możesz również zgłosić pobierając formularz i wysyłając dokumenty pocztą tradycyjną - najmniej efektywny proces ze względu na długi czas oczekiwania na dokumentację Formularz należy wydrukować, uzupełnić, podpisać i dołączyć wymagane dodatkowe dokumenty związane ze zdarzeniem np. kartę leczenia szpitalnego, akt urodzenia dziecka. Następnie komplet dokumentów należy wysłać na adres: Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie "WARTA" S.A. Skrytka pocztowa nr 1013 00-950 Warszawa 1 |
Jeżeli Twoja polisa zawiera opcję Pomocy Medycznej Assistance W przypadku zajścia zdarzenia objętego ubezpieczeniem w ramach Umowy Dodatkowej dotyczącej pomocy medycznej w kraju, zarówno Ubezpieczony, Współubezpieczony lub inna osoba przez niego wyznaczona powinna telefonicznie skontaktować się z Centrum Operacyjnym WARTA: |
KONTAKT W SPRAWIE ROSZCZENIA Dane kontaktowe do likwidatora znajdziesz w dokumentach, które wysłała Ci WARTA po zgłoszeniu roszczenia. Możesz też skorzystać z formularza on-line, aby dosłać dokumenty do roszczenia. Pamiętaj: Kontaktując się z WARTA, zawsze podawaj numer roszczenia w temacie wiadomości. Możesz skontaktować się również telefonicznie: Zadzwoń do WARTA: 502 308 308 lub zapytaj o status swojej szkody za pomocą poniższego formularza. |
tel. (+48) 502 308 308
GENERALI Życie |
Roszczenie możesz zgłosić wypełniając formularz on-line - najszybszy proces zgłoszenia roszczenia Wszystkie rodzaje zdarzeń możesz zgłosić przez internet, bez konieczności wysyłania dokumentów pocztą tradycyjną. W przypadku poniższych ryzyk z polisy ubezpieczenia zgłaszanych za pośrednictwem formularza on-line, możesz liczyć, że zostaną rozpatrzone w ciągu 48h. - zgonu Rodzica - zgonu Teścia - urodzenia Dziecka - urodzenia Dziecka Martwego Uprzejmie informujemy, że roszczenia trybie 48 godzin rozpatrywane są w dniach: od poniedziałku do piątku, do godziny 12:00, pod warunkiem przesłania kompletnej dokumentacji. |
Roszczenie możesz również zgłosić pobierając formularz i wysyłając dokumenty pocztą tradycyjną - najmniej efektywny proces ze względu na długi czas oczekiwania na dokumentację. Formularz należy wydrukować, uzupełnić, podpisać i dołączyć wymagane dodatkowe dokumenty związane ze zdarzeniem np. kopię dowodu osobistego, kartę leczenia szpitalnego, akt urodzenia dziecka. Następnie komplet dokumentów należy wysłać na adres: Generali Życie T.U. S.A. Departament Obsługi Ubezpieczeń Grupowych ul. Senatorska 18 00-082 Warszawa |
Jeżeli Twoja polisa zawiera opcję Pomocy Medycznej Assistance W przypadku zajścia zdarzenia objętego ubezpieczeniem w ramach Umowy Dodatkowej dotyczącej pomocy medycznej w kraju, zarówno Ubezpieczony, Współubezpieczony lub inna osoba przez niego wyznaczona powinna telefonicznie skontaktować się z Centrum Pomocy Generali: |
KONTAKT W SPRAWIE ROSZCZENIA Dane kontaktowe do likwidatora znajdziesz w dokumentach, które wysłało do Ciebie GENERALI po zgłoszeniu roszczenia. Możesz skontaktować się również telefonicznie. Zadzwoń do GENERALI: tel. 913 913 913. JAK UZYSKASZ SWÓJ NUMER CERTYFIKATU - NIEZBĘDNY PRZY ZGŁOSZENIU ROSZCZENIA ? Numer certyfikatu możesz uzyskać kontaktując się z automatycznym asystentem GENERALI pod numerem 22 118 91 40 (przygotuj numer PESEL oraz datę wystąpienia zdarzenia). |
tel. (+48) 22 543 88 08
HESTIA Życie |
Roszczenie możesz zgłosić wypełniając formularz on-line - najszybszy proces zgłoszenia roszczenia Wszystkie rodzaje zdarzeń możesz zgłosić przez internet, bez konieczności wysyłania dokumentów pocztą tradycyjną. |
Roszczenie możesz również zgłosić pobierając formularz i wysyłając dokumenty pocztą tradycyjną - najmniej efektywny proces ze względu na długi czas oczekiwania na dokumentację. Formularz należy wydrukować, uzupełnić, podpisać i dołączyć wymagane dodatkowe dokumenty związane ze zdarzeniem np. kopię dowodu osobistego, kartę leczenia szpitalnego, akt urodzenia dziecka. Następnie komplet dokumentów należy wysłać na adres: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ERGO Hestia S.A. Dział Roszczeń ul. Hestii 1, 81-731 Sopot |
Jeżeli Twoja polisa zawiera opcję Pomocy Medycznej Assistance W przypadku zajścia zdarzenia objętego ubezpieczeniem w ramach Umowy Dodatkowej dotyczącej pomocy medycznej w kraju, zarówno Ubezpieczony, Współubezpieczony lub inna osoba przez niego wyznaczona powinna telefonicznie skontaktować się z Centrum Pomocy HESTIA: |
KONTAKT W SPRAWIE ROSZCZENIA Dane kontaktowe do likwidatora znajdziesz w dokumentach, które wysłało do Ciebie towarzystwo HESTIA po zgłoszeniu roszczenia. Możesz skontaktować się również telefonicznie. Zadzwoń do HESTII: tel. 801 107 107 lub 58 555 5 555 |
tel. (+48) 58 558 70 00
lub 801 114 114
GENERALI NNW SZKOLNE |
Roszczenie możesz zgłosić kontaktując się z infolinią GENERALI. |
Roszczenie możesz również zgłosić pobierając formularz i wysyłając dokumenty pocztą tradycyjną. Formularz należy wydrukować, uzupełnić, podpisać i dołączyć wymagane dodatkowe dokumenty związane ze zdarzeniem np. kartę leczenia szpitalnego. Następnie komplet dokumentów należy wysłać na adres: Generali T.U. S.A. Departament Obsługi Ubezpieczeń NNW ul. Senatorska 18 00-082 Warszawa |
KONTAKT W SPRAWIE ROSZCZENIA Dane kontaktowe do likwidatora znajdziesz w dokumentach, które wysłało do Ciebie GENERALI po zgłoszeniu roszczenia. Możesz skontaktować się również telefonicznie. Zadzwoń do GENERALI: 913 913 913 lub zamów bezpłatną rozmowę. |
tel. 913 913 913
LUX MED Best Help |
Świadczenie ubezpieczeniowe z tytułu Leczenia Poważnych Zachorowań za Granicą - Best Help realizowane jest po zgłoszeniu do LUX MED Ubezpieczenia roszczenia w formie pisemnej. W celu usprawnienia realizacji przygotowany został specjalny wzór dokumentu (do pobrania obok) - Formularz Zgłoszenia Roszczenia BEST HELP. Wypełniony Formularz należy przesłać:
albo:
LUX MED Ubezpieczenia po otrzymaniu zgłoszenia roszczenia, wstępnie zweryfikuje uprawnienia Ubezpieczonego do skorzystania ze świadczeń w ramach ubezpieczenia Leczenia Poważnych Zachorowań za Granicą - BEST HELP. Po wstępnym potwierdzeniu uprawnień, LUX MED Ubezpieczenia przekaże zgłoszenie do Best Doctors. Koordynację realizacji świadczeń w zakresie Drugiej opinii medycznej lub Opieki medycznej za granicą będzie realizować w imieniu Ubezpieczyciela Best Doctors. |
KONTAKT W SPRAWIE ROSZCZENIA Dane kontaktowe do likwidatora - osobę prowadzącą Twoje zgłoszenie, znajdziesz w dokumentach, które wysłał do Ciebie LUX MED po zgłoszeniu roszczenia. Możesz skontaktować się również telefonicznie. Zadzwoń do LUX MED: (22) 33 22 888 |
GENERALI (dawniej CONCORDIA) NNW |
Roszczenie można zgłosić ONLINE, telefonicznie pod numerem tel. 913 913 913 lub pobierając formularz i wysyłając dokumenty pocztą tradycyjną. Jeżeli decydujesz się na wysyłkę pocztą tradycyjną to formularz należy wydrukować, uzupełnić, podpisać i dołączyć wymagane dodatkowe dokumenty związane ze zdarzeniem. Następnie komplet dokumentów należy wysłać na adres: GENERALI TU S.A. Biuro Likwidacji Szkód ul. Senatorska 18 00-082 Warszawa |
KONTAKT W SPRAWIE ROSZCZENIA Dane kontaktowe do likwidatora - osobę prowadzącą Twoje zgłoszenie, znajdziesz w dokumentach, które wysłało do Ciebie TU GENERALI po zgłoszeniu roszczenia. Możesz skontaktować się również telefonicznie i otrzymać informacje o statusie szkody. Zadzwoń do GENERALI: tel. 913 913 913 |
WIENER NNW |
Roszczenie możesz zgłosić wypełniając formularz on-line na stronie towarzystwa ubezpieczeniowego - to najszybszy proces. Wszystkie rodzaje zdarzeń możesz zgłosić przez internet, bez konieczności wysyłania dokumentów pocztą tradycyjną. |
Roszczenie możesz również zgłosić pobierając formularz i wysyłając dokumenty pocztą tradycyjną - najmniej efektywny proces ze względu na długi czas oczekiwania na dokumentację Formularz należy wydrukować, uzupełnić, podpisać i dołączyć wymagane dodatkowe dokumenty związane ze zdarzeniem. Następnie komplet dokumentów należy wysłać na adres: WIENER Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. ul. Wołoska 22A 02-675 Warszaw |
KONTAKT W SPRAWIE ROSZCZENIA Dane kontaktowe do likwidatora - osobę prowadzącą Twoje zgłoszenie, znajdziesz w dokumentach, które wysłało do Ciebie TU WIENER po zgłoszeniu roszczenia. Możesz skontaktować się również telefonicznie lub za pomocą formularza zapytać o status szkody. Zadzwoń do WIENER: (22) 469 69 69 |